Contactpagina
Uw afspraak boeken kan online of telefonisch!
Voor specifieke vragen kan u ons altijd telefonisch of per mail bereiken.
Telefonisch zijn we te bereiken op maandagvoormiddag, op dinsdagvoormiddag en op donderdag en vrijdag de ganse dag, tenzij anders vermeld op het antwoordapparaat.
Opgelet: op 15 en 16 augustus zijn we telefonisch niet bereikbaar.
LOCATIE
Bouwelsesteenweg 234
2560 Nijlen
TELEFOON
03 772 71 15
E-MAIL
info@medicarekliniek.be
OPENINGSUREN
Enkel op afspraak
Katleen Van der beek
Extra vragen? Een afspraak boeken?
Je komt doorgaans eerst met Katleen in contact.
Zij zal je meer informatie geven en helpen met het boeken van een afspraak.
FAQ
Hier worden de vaakst gestelde vragen beantwoord.
Heeft u echter nog andere vragen?
Aarzel dan niet om ons per e-mail of telefonisch te contacteren.
Kan ik ook langskomen om een afspraak te boeken?
U kan uw afspraak telefonisch boeken of online maar u kan evenzeer binnenkomen om een afspraak te maken aan het onthaal.
Kan ik met Bancontact betalen?
U kan betalen met bancontact of payconic. Ook cash betalen is mogelijk.
Hoe annuleer ik een afspraak?
U kunt uw afspraak ten laatste 48 uur op voorhand afzeggen. Dit kan enkel telefonisch of via mail. Indien u uw afspraak niet na komt zonder te verwittigen, betaalt u een administratieve kost van €30.
Zijn de artsen geconventioneerd?
Onze artsen zijn niet geconventioneerd. De tarieven zijn de marktconforme tarieven.
Is er parkeerruimte voorzien?
U kunt parkeren voor het gebouw op de groene grasstroken of op de kiezeltjes. U kunt ook in de straat rechts van het gebouw rijden (Centrale weg) en parkeren op het pleintje in de straat. U parkeert niet bij onze buren. Sinds kort kan u ook parkeren op de parking links van het gebouw (afgebakend met rood-wit lint) ter hoogte van nummer 230.
Kan ik rechtstreeks een afspraak maken met een specialist in Medicare Kliniek?
Bij verwijzing door uw huisarts met de nodige vooronderzoeken , kan u snel geholpen worden. U kan ook rechtstreeks een afspraak maken.